Etusivu   Chat-säännöt

LiveChatin säännöt

Asiakaspalvelun LiveChat on tarkoitettu ensisijaisesti parantamaan verkkokauppamme asiakaskokemusta. Vastaamme pääasiassa tuotteita ja verkkokauppaa koskeviin kysymyksiin, muihin kysymyksiin pyrimme vastaamaan mahdollisuuksien mukaan. Kiire aikana vastausviive voi kasvaa, koska yksi asiakaspalvelija palvelee useita asiakkaita kerralla. Pyrimme kuitenkin vastaamaan aina alle kahden minuutin viiveellä.

Muistathan hyvät käytöstavat myös verkossa asioidessasi. LiveChatin asiakaspalvelijat eivät voi:

  • antaa alennuskoodeja,
  • muuttaa tuotteiden hintoja,
  • toimittaa tuotteita henkilökohtaisesti tai
  • varata tuotteita

Kaikki keskustelut ja niiden IP osoitteet tallennetaan. Häiriötapauksissa estämme kyseisen IP osoitteen yhteydenotot LiveChattiin.

Jos tarvitset teknistä tukea, ole yhteydessä asiakaspalveluumme joka ohjaa teidät oikealle henkilölle.